Co vše kontrolovat při redesignu webu z pohledu PPC reklam
Občas je potřeba nasadit redesign webu. Co vše zkontrolovat a ohlídat, aby to nebyla katastrofa pro výsledky PPC reklamy?
- Z webu probíhá měření do Google Analytics, Google Ads, Skliku, Meta pixelu…
- Na webu je cookies lišta s Google Consent Mode V2 a měření ji respektuje
- Odesílá se měření všech konverzí do inzertních systémů a klíčových událostí do GA4.
- Nedošlo ke změně URL adres, na které vedou reklamy. A pokud ano, tak je aktualizuj v reklamách a nech nastavit přesměrování 301 pro SEO. Zkontroluj i rozšíření reklam.
- V GA4 jsou vhodné události označeny jako klíčové
- U e-shopu při měření view_item, add_to_cart a purchase do všech inzertních systémů a GA4 sedí ID produktu s tím ve feedu.
- Generují se a do inzertních systémů (Google Ads, Meta katalog, zboží.cz, Heureka…) se načítají produktové feedy
- V /robots.txt není zakázána indexace roboty a ve zdrojovém kódů není meta značka noindex
- Nová sitemapa je nahraná do Google Search Console.
- Do Google Ads a GA4 je přidána poznámku, že byl nasazen redesign.
Pár dní po redesignu ještě ověř, že
- nedošlo k výkyvu návštěvnosti v GA4
- nedošlo k zamítnutí reklam
- se sbírají data pro remarketing do Google Ads, Skliku, Meta pixelu … a to včetně dat pro dynamický remarketing u e-shopu
- měří se všechny konverze v inzertních systémech a klíčové události v GA4
- Google Search Consolenehlásí chyby
- načítají se produkty z produktových feedu do inzertních systémů, zkontroluj diagnostiku v Google Merchant Center, diagnostiku katalogu v Metě, diagnostiku zboží.cz …