Close

Co vše kontrolovat při redesignu webu z pohledu PPC reklam

15. 8. 2025

Občas je potřeba nasadit redesign webu. Co vše zkontrolovat a ohlídat, aby to nebyla katastrofa pro výsledky PPC reklamy?

  • Z webu probíhá měření do Google Analytics, Google Ads, Skliku, Meta pixelu…
  • Na webu je cookies lišta s Google Consent Mode V2 a měření ji respektuje
  • Odesílá se měření všech konverzí do inzertních systémů a klíčových událostí do GA4.
  • Nedošlo ke změně URL adres, na které vedou reklamy. A pokud ano, tak je aktualizuj v reklamách a nech nastavit přesměrování 301 pro SEO. Zkontroluj i rozšíření reklam.
  • V GA4 jsou vhodné události označeny jako klíčové
  • U e-shopu při měření view_item, add_to_cart a purchase do všech inzertních systémů a GA4 sedí ID produktu s tím ve feedu.
  • Generují se a do inzertních systémů (Google Ads, Meta katalog, zboží.cz, Heureka…) se načítají produktové feedy
  • V /robots.txt není zakázána indexace roboty a ve zdrojovém kódů není meta značka noindex
  • Nová sitemapa je nahraná do Google Search Console.
  • Do Google Ads a GA4 je přidána poznámku, že byl nasazen redesign.

Pár dní po redesignu ještě ověř, že

  • nedošlo k výkyvu návštěvnosti v GA4
  • nedošlo k zamítnutí reklam
  • se sbírají data pro remarketing do Google Ads, Skliku, Meta pixelu … a to včetně dat pro dynamický remarketing u e-shopu
  • měří se všechny konverze v inzertních systémech a klíčové události v GA4
  • Google Search Consolenehlásí chyby
  • načítají se produkty z produktových feedu do inzertních systémů, zkontroluj diagnostiku v Google Merchant Center, diagnostiku katalogu v Metě, diagnostiku zboží.cz …