Vlastní upozornění v Google Analytics
Vlastní upozornění jsou funkcí Google Analytics, která tě upozorní, pokud se v datech objeví definovaná podmínka.
Jak upozornění nastavit se dozvíš vždy u popisu jednotlivých upozornění na odkazech níže.
Použití upozornění pro více výběrů dat
Pokud již vytvořené upozornění chceš jen přidat na další výběr dat, jednoduší je jej k novému výběru dat přiřadit, než jej zakládat odznova.
Pozor ale na to, že pořád jde o to samé upozornění. Pokud ho upravíš nebo smažeš, změna se projeví u všech výběrů dat, ke kterým bylo upozornění přiřazené.
Proto ti doporučuji pro každý Google Analytics účet radši založit upozornění od znova.
Doporučená vlastní upozornění
Příklad vlastních upozornění:
- Upozornění na výpadek měření
- Upozornění na 404
- Upozornění na neměření cílů
- Upozornění na neobvyklou míru okamžitého opuštění
- Upozornění na zavináč v URL
- Upozornění na výpadek importu nákladů
Mohlo by tě zajímat
Nebo se pro inspiraci podívej do rozcestníku článků.