Filtr pro změnu média u Heuréky a zboží.cz na product
Bez úpravy nastavení Google Analytics 3 se budou všechny prokliky z Heuréky zobrazovat v přehledu Zdroj / médium jako heureka.cz / referral.
To znamená, že se bude řadit do kanálu odkazujících zdrojů.
Úplně stejná situace je i u návštěv ze zboží.cz.
Jelikož jde ale o zbožové srovnávače, správně bys je měl mít s médiem product.
A toho docílíme použitím filtru.
Nastavení filtru pro změnu média na product u Heuréky a zboží.cz
Založ nový filtr a nastav ho takto:
Název:
Zmena media Heureka a zbozi.cz na product
Typ:
Vlastní filtr – Pokročilý filtr
V Pole A → Výpis A:
Zdroj kampaně = (^|\.)(heureka|zbozi)\.cz$
V Pole B → Výpis B:
Médium kampaně = referral
Výstup do → konstruktoru:
Médium kampaně = product
Pole B je povinné
Ukázka nakonfigurovaného filtru
Rovnou i vlož do Google Analytics poznámku o vytvoření filtru (např. nasazen filtr na změnu média u Heuréky a zboží.cz).
Za několik dní pro jistotu zkontroluj, že se data upravují správně.
Pokud používáš i filtry na získání kategorie produktu u Heuréky do kampaně, tak tento filtr musíš zařadit až za ně.