Close

Jak přidat uživatele do Google Merchant Center

20. 1. 2020

Pro přidání nového uživatele do Google Merchant Center slouží tento postup.

Pro jeho provedení je potřeba mít v Merchant Centru práva Admin.

1) Přihlásíme se na merchants.google.com.

2) Pokud máme ve správě více účtů, vybereme v seznamu účtů ten správný. Seznam se zobrazí po kliknutí na název aktuálního účtu.

Výběr účtu v Merchant Center
Výběr účtu v Merchant Center

3) Vpravo nahoře klikneme na ikonku nástrojového klíče a v nabídce vybereme Přístup k účtu.

Přístup k účtu v Merchant Center
Přístup k účtu v Merchant Center

4) Na načtené stránce zvolíme kulaté tlačítko s plus pod nadpisem Uživatelé.

Tlačítko plus pro přidání uživatele
Tlačítko plus pro přidání uživatele

5) V okně vyplníme email člověka, kterému chceme přístup do Merchant Centra přidat a stikneme tlačítko Přidat uživatele.

Email přidávaného uživatele
Email přidávaného uživatele

6) Na další obrazovce zaškrtneme dle obrázku uživatelský přístup a oznámení emailem.

Uživatelský přístup a oznámení emailem
Uživatelský přístup a oznámení emailem

7) A vše potvrdíme tlačítkem Uložit úplně vlevo dole.