Rozhoduj se na základě dat
Ahoj. Nejspíše jsi online markeťák, specialistka na PPC či SEO nebo dokonce webový analytik.
Jedno vím ale jistě. Nyní čteš tyto řádky. A protože jsi na webu nazakladedat.cz, nejspíše zde hledáš něco k online marketingu.
Co se tu dozvíš
Dočteš se zde o webové analytice a příbuzných tématech.
Rovnou se můžeš podívat třeba na checklist správného nastavení Google Analytics, definici PNO nebo co vlastně je fbclid parametr.
Inspirovat tě možná budou nejnovější články.
Celkově je mým cílem pomoci ti rozhodovat se v online marketingu na základě dat.
Kdo jsem
František. Těší mne. Rád tě poznávám i když nevím, kdo jsi.

Dělám webového analytika na volné noze. Více se dočteš na mém webu rajtmajer.cz.
Pokud se mi také chceš představit, narazíš v nějakém článku na chybu nebo ti něco chybí, budu rád, když se mi ozveš. Číslo i e-mail najdeš v kontaktech.
S čím začít
Mrkni se třeba na jeden z nejčtenějších příspěvků.
- Co znamenají kanály v Google Analytics
- Checklist nastavení Google Analytics
- Jak používat UTM parametry
Pokud vyznáváš strukturovanost a organizovanost stejně jako já, můžeš k průzkumu článků použít rozcestník. Pokud radši hledáš, zamiř do vyhledávacího pole.