Close

Co je PNO

Ukazatel PNO udává, kolik procent z obratu padlo jako náklady na jeho vygenerování. PNO = náklady / obrat Pro spočtení podílu nákladů na obratu potřebuješ dvě věci náklady = kolik daný kanál či kampaň stála peněz obrat = kolik tržeb [klikněte zde…]

Sloupce v Google Ads

Pro vyhodnocení výkonu v Google Ads se hodí sledovat celou řadu metrik. Těch jsou dostupné ale celé desítky. Naštěstí Ads umožňují nadefinovat si vlastní sadu sloupců. V té si vybereš jaké sloupce a v jakém pořadí se ti zobrazí. Jak [klikněte zde…]

Checklist pro kontrolu GTM

Podobně jako je dobré udělat kontrolu Google Analytics dle checklistu při přebírání nového účtu, tak i u Google Tag Manageru ti doporučuji projít následující nastavení. Při kontrole ověříš: přístupová práva správné vložení kontejneru do webu údaje v dataLayeru proměnné značky a triggery [klikněte zde…]